2012. április 19., csütörtök

Az ellopott holmi vissza jár!!! Ebben is!!!

Dr Hóos Tibor Elnök Úr részére Tájékoztatás! Szíves tájékoztatására közlöm, hogy a számomra kiküldött 13.P.21.423/2011/11 számú Végzést elfogadni nem áll módomban, Az előzményekkel együtt csatoltam és panasszal éltem valamint a további szükséges lépéseket is megtettem Strasbourg felé, 2012, 02. 22 -én, az ott korábban indított keresetem kiegészítéseként, az eljárások törvénytelensége okán a Magyar Állammal szemben, a számtalan hivatali visszaélések, az örökségem brutális lenyúlása, a jogos és törvényes az alkotmányos emberi jogaim sárba való taposása miatt.
Az ellopott holmi, az ellopott fondorlatos csalással elvett vagyonnal lehet szórakozni, lehet osztogatni, fosztogatni. Mindenkinek bele lehetett taposni az emlékeibe, el lehetett venni a múltját, a jelenét a jövőjét ebben az ocsmány országban. Sajnos, a gyerekeimét is. Sajnálatos, hogy Magyarországon a hazardírozóknak, a tolvajoknak, a bűnözőknek vannak és "lehetnek" jogaik. Undor fog el attól a ténytől, hogy egyáltalán a résztvevők közül egyet is kellett látnom, vagy kénytelen voltam akaratomon kívül is ismerni. Meg kell jegyeznem, nem tudok olyan országról, jogállamról, ahol így ilyen aljasul szórakozhatnának a magántulajdonnal, vagyis másnak a vagyonával mint itt ebben az "jog"-államnak mondott országban. Arról meg nem is beszélve, hogy egy kirendelt gondok, hogy meri megtenni azt , hogy másnak a vagyonáról teljes egészében lemond? Remélem lesz miből adott esetben rendeznie neki is.

Nincsenek megjegyzések: