2009. június 4., csütörtök

Egyet kell érteni: Nyílt levél : Tisztelt Göncz Kinga!

Tisztelt Göncz Kinga!

Mi a lakásmaffia-áldozatok, pedig a pénzeinket szeretnénk! Önök szavazatokat kérnek, minden választás előtt elköltenek a kampányaikra 100.000.000.-milliókat! Mi éhezünk, télen fázunk, nem gondolják, hogy lefagyott kézzel, nem találjuk az MSZP rubrikáját???

Teszetosza - huzavona, 10-30 éveket várunk, aztán meghalunk! Ki élvezi a pénzeinket! A Korrupt bírók, ügyvédek, azok, akik azt a törvényt alkották, hogy szárazbélyegző kell az ingatlanok adásvételéhez. Ördögi kör, csak épp a mi életünkkel játszadoznak, az amúgy sem szegény emberek! 

Ezekért a pénzekét, amit tőlünk elraboltak, MEGDOLGOZTUNK! LEADÓZTUNK! 
Más, egyetlen aláírással, szinte büntetlen elveheti, vagy kiverheti belőlünk a tulajdon átruházást! 

Mit csináltak önök, 8 év alatt? Tegye a szívére a kezét, NINCS szervezet akihez fordulhatnánk, nincs olyan karitatív egyesület, aki ne a saját hasznát nézné, Nagy tisztelet az "elvétve" található
szociálisan érzékeny, és érdemben is segíteni szándékozóknak!!! De én nem találtam ilyet! Végig szörföztem a világhálót, mindenhonnan elutasítottak! 

Kedves Göncz Kinga, kérem mondja meg nekem, ebben az országban egy bérből és fizetésből élő állampolgár az élete folyamán, hány ingatlant képes venni!? 1-et, de azt is nyögi, fizeti a hiteltörlesztéseket, melyeket talán már az unokák nem fogják látni, de az sem kizárt!

Vért izzadva felépít a dolgozó egy házat, és fuccs, oda! Hogyan tud másikat venni, ha nem kártérítik.! Hogyan éljen , ha nincs egyetlen fillérje sem! Épp elég az, hogy ellopják, kicsalják, kiverik az emberből a javaikat, de még az utcán is leköpik az emberek! 

Tettek ezért valamit??? NEM!!!!

Csináltak egyáltalán valamit, amire azt mondhatjuk, hogy ez igen, ez nagyon jó az országnak, lesz munka, több bér, jobb élet! Persze, csináltak, csak nem az állampolgárok élnek jobban! Sokan
biztos, mert ott ülnek a tűz körül, a húsosfazék mellett, melegszenek, esznek! És a NÉP???
Mi lesz velük? Érdekel ez valakit rajtunk kívül?

ÁREMELÉS!! Bravó, BÉRFAGYASZTÁS, bravó!!! Ehhez értenek!

Nem lenne tényleg egyszerűbb nem a milliárdokat szaporítani? Azt sem értem, és soha nem is fogom, hogy., aki nem ért a politikához, az miért dolgozik, mint politikus! 
Ha én nem fizetem a rezsimet, kikapcsolják a villanyom, a szomszédét is, ha ő sem teszi! Ha túlköltekezem magam, én "szívok", nem hárítok! Kire tudnám áthárítani, egy 3. szomszédra? Önök meg ránk! 

Köszike, NEM kérünk ebből többet!Éheztünk, fáztunk, nyomorogtunk eleget, már övünk sincs, amin húzzunk!
1 szerencséjük van, hogy birkák élnek az országban, de azoknak is elfogy a türelmük! Kaptak 2. lehetőséget sajnos, nem az én jóvoltomból! Lehetett volna bizonyítani! 

EZT NAGYON ELKURTÁK!!!
Tisztelettel:
Petz Yvette Lilian ( Egy áldozat a sok közül)

Nincsenek megjegyzések: